Link Building – Budovanie spätných odkazov – cieľom sú kvalitné spätné odkazy

Sponzorovaný obsah

Prirodzené budovanie spätných – link building, odkazov sa aj inak nazýva ako linkbuilding. Jeho hlavnou úlohou je vytvoriť také spätné odkazy, ktoré budú odkazovať na webovú stránku, ktoré budú kvalitné, a ktoré zaistia, že sa zvýši návštevnosť na webovej stránke. Pre webovú stránku totiž nie je dôležité, koľko spätných odkazov má, ale akej sú kvality.

Prirodzené budovanie spätných – link building je súčasťou optimalizácie pre vyhľadávače, no mnohí majitelia webových stránok kontaktujú napríklad spoločnosť Professional SEO len s požiadavkou, na budovanie spätných odkazov. Tento proces prebieha mnohými spôsobmi a využíva sa pri ňom množstvo techník. Celkový počet techník, ktoré sa v rámci budovania spätných odkazov využíva, je asi jedenásť. Mnohé spoločnosti jednotlivé techniky v rámci budovania spätných odkazov kombinujú. Len málo kto by využíval len jednu metódu, pretože tá nemusí vždy zabrať a tak je potrebné využiť inú. Webovú stránku ovplyvňuje množstvo faktorov a na to treba myslieť, nie len pri budovaní spätných odkazov, ale rovnako aj pri kompletnej optimalizácii pre vyhľadávače.